Shanghain Suomalaiset ry. Foorumin päävalikko Shanghain Suomalaiset ry.
Keskusteluforum Shanghaissa asuville suomalaisille sekä muille kiinnostuneille

OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 Omat asetuksetOmat asetukset   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Kiinankielen yksityisopetusta suomeksi (osoitteenmuutos)

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Shanghain Suomalaiset ry. Foorumin päävalikko -> Opiskelu
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
xiaoning

LähetäLähetetty: 12.12.2010 13:24    Viestin aihe: Kiinankielen yksityisopetusta suomeksi (osoitteenmuutos) Vastaa lainaamalla viestiä

Uusi osoitteeni on: West Beijing Road, Jing´an District. Minä olen Xiaoning Partanen, syntynyt Kiinassa. Minä olen asunut yli 10 vuotta Suomessa. Olen oppinut suomea Suomessa. Olen toiminut kiinankielen tuntiopettajana Hyvinkään kaupungilla (peruskouluissa) 5 vuotta.
Tarjoan kiinankielen yksityisopetusta suomeksi.
Hinnat:
100 yuania (rmb) per tunti, jos samanaikaisesti osallistuvia opiskelijoita on useampia, kukin saa 20 yuanin alennuksen. Maksimi 3 opiskelijaa. Kaksi tuntia kerralla. Tunnit tapahtuvat minun kotona, jos tunnit muualla veloitan 20-40 yuania matkakuluina riippuen matkan pituudesta. Ensimmänen kerta puolihintaan, jotta voitte tutustua minun opetukseen.
Opetusajat klo 9-16 viikolla 15 marraskuusta 2010 alkaen.
Tarkempia tietoja saat ottamalla yhteyttä minuun sähköpostitse (tanxiaoning@hotmail.com) tai soittamalla (18721913868)
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Shanghain Suomalaiset ry. Foorumin päävalikko -> Opiskelu Kaikki ajat ovat GMT + 8 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa